Met Rabo ClubSupport steunt de Rabobank verenigingen door het hele land zodat zij kunnen blijven doen wat ze nu al doen: onze wereld, buurt voor buurt, beter maken. Vanaf 27 september t/m 11 oktober 2019 kan er gestemd worden. Mogen wij op uw steun rekenen om ons doel te bereiken?

Ons doel: de start van een Blazersklas

Omdat we zelf weten hoe fantastisch het is om samen muziek te maken, willen wij iedereen de mogelijkheid geven om op een laagdrempelige manier kennis te maken met het bespelen van een instrument in orkestverband. Dit doen we in de vorm van een Blazersklas.

De blazersklas bevat 6 groepsrepetities van 45 minuten onder begeleiding van een professioneel dirigent waarbij een instrument in bruikleen wordt gegeven.

In de blazersklas, die we zowel voor kinderen als volwassenen aanbieden, leren muzikanten op een ontspannen en gezellige manier hun instrument te bespelen en het notenschrift kennen.