Harmonie de Volharding kan niet bestaan van de ledencontributie en gemeentesubsidie alleen. Daarom worden er jaarlijks allerlei acties gehouden en activiteiten georganiseerd om de verenigingskas een beetje bij te vullen. De inkomsten hieruit worden o.a. gebruikt voor de aanschaf en het onderhoud van instrumenten en muziek, de zaalhuur, de dirigenten, de educatieve lessen op de basisscholen en de Blazersklas .

Een gedeelte van de inwoners van Aalst kan zich al rekenen tot de groep vaste begunstigers van Harmonie de Volharding. Steun ons ook als vaste begunstiger of door mee te doen aan de jaarlijkse acties. Wij hebben uw bijdrage keihard nodig om op een gezonde manier de toekomst in te gaan!

Alvast bedankt, namens alle leden van Harmonie de Volharding!

Jaarlijkse acties:

RABO ClubSupport

Deze actie is inmiddels verlopen

JUMBO Vul de Kas

Deze actie is inmiddels verlopen

Structurele steun als vaste begunstiger:

Donateur

Harmonie de Volharding laat zich aan haar donateurs zien tijdens evenementen als carnaval, sinterklaas, de zomeravondconcerten en natuurlijk al onze overige activiteiten. Bij speciale concerten waar entree geheven wordt genieten onze donateurs en begunstigers korting.

U bent al donateur voor een bedrag van 5,- euro per jaar.

Steun ons en stort uw bijdrage op rekeningnummer NL62 RABO 0101 1016 51 o.v.v. “donateursactie 20xx”. Bedankt!

Club van 100 lid

De club van 100 is een groep particulieren en bedrijven, die jaarlijks een bedrag van minimaal 45 euro doneren, maar….

deze club is nog lang niet compleet!

De leden van de club van 100 kunnen hun gegevens (met link via het logo) plaatsen op onze site en ontvangen vier keer per jaar de nieuwsbrief.

Stuur voor meer informatie of aanmelding een e-mail naar: info@harmoniedevolharding.nl en maak onze club van 100 compleet!

Sponsor

Voor particulieren of bedrijven die meer dan 50 euro willen doneren, bestaat er de mogelijkheid sponsor te worden.

Als sponsor van Harmonie de Volharding wordt u:

• vermeld op deze website en krijgt u een link naar uw eigen website
  • op al onze concertaffiches vermeld
  • in ons programmaboekje vermeld
  • tijdens onze concerten in Aalst genoemd

Ook kunt u er voor kiezen eenmalig een concert of activiteit te sponsoren.

Stuur een e-mail naar: info@harmoniedevolharding.nl en word sponsor! Stort uw bijdrage op rekeningnummer NL62 RABO 0101 1016 51 o.v.v. “sponsor”. Bedankt!